В початковій школі кабінет для занять психолога з дітьми створений за принципом сенсорної кімнати, яка є потужним інструментом для розширення сенсорного і пізнавального розвитку учнів молодшого шкільного віку.
Саме розвитку зорового сприймання і кінетичної чутливості були присвячені заняття з психологом в березні. Найбільш сильним та емоційно забарвленим ,казковим ефектом наділені світлові стимули. Зору належить найбільш відповідальна роль в процесі пізнання навколишнього світу. За допомогою очей ми отримуємо до 90 % інформації. Зорове та звукове середовище – спокійна музика та розпливчаті світлові ефекти, що повільно змінюються, діють на дитину заспокійливо та розслабляючи. Яскраві світлооптичні та звукові ефекти ( лава-лампи, світлова куля) навпаки, привертають та підтримують увагу, використовуються для зорової та слухової стимуляції, стимуляції рухової активності та дослідницького інтересу у дітей. Повірте, для учнів було справжнім дивом, по закінченню уроків, потрапити в напівтемний таємничий простір, заповнений чарівним проміням і блисківками світла. Або зручненько полежати на м’яких пуфах і послухати звуки вечірнього лісу, чи спів пташок. Також у дітей проходили заняття на розвиток кінетичної чутливості. На заняттях використовувався сухий басейн, проводилися ігри, спрямовані на розвиток тактильної чутливості : гра «Чарівний мішечок». В непрозорий мішечок кладуться різноманітні за формою та матеріалом предмети. Дитина знаходить предмет за назвою. Наприклад, в мішечок можна покласти письмове приладдя і попрохати дитину не дивлячись знайти гумку, олівець, ручку. Тактильне середовище дозволяє опанувати нові відчуття та розвинути тактильну чутливість, вчить розрізняти властивості предметів і покращує зорово-моторну координацію. Улюбленою грою для дітей стало « Малювання в темряві». Малювати можна крейдою на дошці, або олівцями на аркуші. Головна умова- очі у дитини зав’язані. Кожного разу заняття було наповнене сміхом і неперевершеними дитячими художніми шедеврами. Така вправа розвиває в учнів сприймання, координацію, просторове мислення. Таким був наш яскравий березень!
Психолог початкової школи Пертіа І.О.