Сонячного осіннього дня 15 жовтня в нашому ліцеї пройшов тематичний день фізики під жартівливою назвою «Все до лампочки». Однак вчителями разом з учнями були розглянуті серйозні питання: на уроці «Громадянської освіти» в 10 класі М-71,72 після представленого проекту «Лампочка, що змінила світ», учні презентували свої творчі роботи: колаж, малюнки, есе; ліцеїсти 11 класу М-81/82 на уроці всесвітньої історії показали, що лампочка, спрямувавши світ у ХІХ ст. на індустріальний розвиток, стає факелом впровадження нововведень у постіндустріальному суспільстві, де головний акцент переноситься на виробництво послуг, проведення наукових досліджень та підвищення якості життя; під час уроків мистецтва діти створювали креативні та філософські арт-лампи; на уроках фізики ліцеїсти 8-х класів (ФМ-91, МА-93) розглянули «лампочку» з усіх боків, вивчили будову різних видів ламп, розглянули екологічні аспекти використання лампочок, перевірили свою ерудицію; на уроках математики ліцеїсти з’ясували відмінності видів електричних ламп і обчислили на скільки відсотків енергозберігаючі лампи зменшують електроспоживання в порівнянні з лампою розжарення. Намагалися розв’язати задачу-парадокс «Лампа Томсона»; на інформатиці ліцеїсти ознайомились з одиницями вимірювання сили світла освітлюваної площі, нормативами штучного освітлення, порівняли люмінесцентні та світлодіодні лампи, дізналися про утилізацію різних видів ламп; біологи для ліцеїстів 6 класу ПЛ -81/82 підготували цікаву наукову подорож у світ біолюмінесценції ; на хімії вивчили хімічний склад різних видів ламп; уроки англійської мови пройшли під гаслом “Можливість втрачається більшістю людей, тому що вона одягнена в комбінезон і виглядає як робота.” (Томас Едісон).
Ось так, насичено та різнопланово, пройшов в Політехнічному ліцеї тематичний день «Все до лампочки».